dimarts, 17 de març del 2020

TASQUES 2

 Bon dia, com esteu?

Al marge de les activitats que us proposem fer per aquests dies (on n'inclourem algunes més entretingudes), us recordem la importància de:
  • LLEGIR un poquet cada dia i de que els adults llegiu als nens.
  • Parlar i explicar experiències.
  • Parlar de les emocions que sentim, sobretot aquests dies, ja que seran més intensos. 
  • REPASSAR tot el que hem fet a classe (la terra de les lletres, escriptura d'oracions, operacions bàsiques, problemes/reptes matemàtics)...
  • També us recomanem moments de ACTIVITAT FÍSICA, molt necessaris per a ells.

Ànims!!!

RECORDEU: totes les activitats convé fer-les a una llibreta (única per totes les feinetes) o folis que quedin dins una carpeta.



Enhorabona a tots i totes perquè pràcticament tots heu fet les tasques encomendades, sou molt treballadors i treballadores!



He fet la correcció de les tasques de Snappet que tenian la boleta de color blau, reviseu perquè algú ha de corregir.


Per avui us deixem aquesta feineta!




MATEMÀTIQUES:






LECTOESCRIPTURA (CASTELLÀ):





EXTRA:

Jocs de taula!

Ens l'espliques? Fes un comentari al blog.

“He jugat a ________ amb_____________ i ___________”.

Exemple: He jugat al parxís amb el pare i la mare i m'ha agradat. (Recordeu la majúscula i el punt final).

Comparteixo les fotos dels companys que m'han enviat l'activitat de plàstica. Bona feina!!

Alma



#yomequedoencasa


UNA ABRAÇADA  A TOTS I TOTES!!








7 comentaris:

  1. Hola Maribel espero k estéis todos bien? Yo he jugado al Parchís con mi hermano

    ResponElimina
  2. Hola Maribel. Yo he jugado a dobble con mama

    ResponElimina
  3. ¡Perdón!Hola soy Ángel. He jugado a un juego de cartas de la baraja española,se llama Solitario. He jugado con mamá y me ha gustado mucho.

    ResponElimina
  4. Hola Maribel, yo he jugado a el cuatro en linea, a la oca, a hacer mìmica, y a un juego de mesa con coches.

    ResponElimina
  5. Se me olvidò poner antes que estos juegos los hice con mamà.

    ResponElimina
  6. Diana, mamá de Sofía17 de març del 2020, a les 18:24

    Hola Maribel. Jo he jugat al memory amb el meu germà, hem ballat i m'he pintat els cabells de colors.

    ResponElimina
  7. Alma diu: " Ahir vaig jugar a Parxis amb la mami i el meu germà Daniel i vaig guanyar"

    ResponElimina

COMENTA!